
Uzumaki Naruto (S)

Schopnost:
Používající stínu klonů velmi zvýšit velikost a sílu jeho rasengan, Naruto (S) dělá 40 ostré poškození jednoho nepřítele. Tato schopnost ignoruje nezranitelnost. Během Kyuubi Boost této schopnosti je zlepšený a bude také omráčí cíl pro jedno otočení.
Oodama Rasengan

Cooldown: Žádný
Chakra požadoval:



Třídy: Chakra, instantní, rvačka
Schopnost:
Následující otočení Naruto (s) dělá 10 poškození všem nepřátelům.* během tohoto času Naruto (S) budou ignorovat efekty veškerý nepřátelských schopností. Tato schopnost je neviditelný a končí kdy Naruto (S) umírá.
Hromadit se stín klony

Cooldown: 2
Chakra požadoval: 

Třídy: Fyzický, akce, rvačka*
Schopnost:
voláním na obrovském skladu chakra držený od Kyuubi, Naruto (S) zisky 1 taijutsu a ninjutsu chakra pro 1 otočení. On bere 15 poškození utrpení pro 1 otočení.* Oodama Rasengan je zlepšený a omráčí nepřítele pro 1 točit následující otočení. Během tohoto času Naruto (S) zisky 50% poškození zmenšení.
Kyuubi podpora

Cooldown: 4
Chakra požadoval:



Třídy: Chakra, instantní, jedinečný, utrpení*
Schopnost:
Tato schopnost dělá Uzumaki Naruto (S) nezranitelný pro 1 otočení.
Stínový klon chrání

Cooldown: 4
Chakra požadoval: 

Třídy: Chakra, instantní

Haruno Sakura (S)

Schopnost:
Povznášející její útok s jemně řízený chakra, Sakura (S) dělá 25 ostré poškození jednoho nepřítele.
Chakra zvětšil paňácu

Cooldown: Žádný
Chakra požadoval: 

Třídy: Fyzický, instantní, rvačka
Schopnost:
S jejími nadřazenými hojivými schopnostmi, Sakura (S) hojí polovinu jednoho spojeneckého aktuálního zdraví a odstraňuje veškeré nepřátelské utrpení platnosti od nich.
Vycvičené hojení

Cooldown: 1
Chakra požadoval: 

Třídy: Chakra, instantní
Schopnost:
Sakura (S) okamžitě hojí 30 zdraví jednou kdy poškozený nepřítelem. Tato schopnost je neviditelný. Samo - hojit nesmí být užívaný zatímco aktuálně ve skutečnosti a konce kdy ona hojí.
Samo - hojit

Cooldown: Žádný
Chakra požadoval: 

Třídy: Chakra, instantní
Schopnost:
Tato schopnost dělá Haruno Sakura (S) nezranitelný pro 1 otočení.
Umožňující hluboký pohled úskok

Cooldown: 4
Chakra požadoval: 

Třídy: Fyzický, instantní

Sai (S)

Schopnost:
Sai vytváří řadu lvů inkoustu k tomu, aby napadl jedno nepřítele jednání 30 poškození nich.* Sai zisky 50% poškodí slevu pro 1 otočení. Během přizpůsobivého malování, jestli Sai je poškozený, ohromný malířský lev zvířete je zlepšený a jedná 10 dodatečná náhrada škody. Toto zlepšit hromady.
Ohromný zvíře malířský lev

Cooldown: Žádný
Chakra požadoval:



Třídy: Fyzický, instantní, řazený*
Schopnost:
Sai vytváří hada zhotoveného z inkoustu k tomu, aby chytil do pasti jeden nepřítel. Ten nepřítel je omráčený pro 1 otočení. Během tohoto času cíle není schopného redukovat poškození nebo stát se nezranitelné. Tato schopnost ignoruje nezranitelnost.
Ohromný zvíře malířský had

Cooldown: 1
Chakra požadoval: 

Třídy: Fyzický, kontrola, řazená
Schopnost:
Sai užívá jeho Adaptive Paiting pro 4 otočení. Během tohoto času, jestli Sai je omráčený on se stane nezranitelný pro 1 otočení, jestli on má chakra odstranil on bude zisk 1 náhodný chakra, jestli on bere poškození Great Beast Painting Lion je zlepšený a jedná dodatečný 10 poškodit následující otočení ( nepřátelskými schopnostmi).
Přizpůsobivé malování

Cooldown: 4
Chakra požadoval:



Třídy: Duševní, instantní, jedinečný
Schopnost:
Tato schopnost dělá Sai (S) nezranitelný pro 1 otočení.
Inkoust klon

Cooldown: 4
Chakra požadoval: 

Třídy: Chakra, instantní

Hatake Kakashi (S)

Schopnost:
Tato schopnost ovlivňuje jednoho nepřítele pro 1 otočení. Toto je neviditelný pro nepřátele. Jestli ten nepřítel užívá novou schopnost Kakashi kopie to. Následující 6 otáčí tuto schopnost je nahrazený s kopírovanou schopností. Kopírovaná schopnost stojí 1 náhodný chakra. Jutsu Imitation jen kopie schopnosti které jsou fyzické nebo chakra, a nejsou jedinečné.
Jutsu imitace

Cooldown: 1
Chakra požadoval: 

Třídy: Chakra, instantní, řazený, jedinečný
Schopnost:
Použitím jeho nově vyvinutý Mangekyou Sharingan, Kakashi (S) bortí prostor a čas jednání 45 ostré poškození jednoho nepřítele a rostoucí thier cooldowns do 1 otočení pro 2 otočení. Tato schopnost nemůže být opačná nebo odražená.
Kakashi Mangekyou

Cooldown: 1
Chakra požadoval:



Třídy: Chakra, instantní, řazený, jedinečný
Schopnost:
Pro 4 otáčí veškerá nepřátelská omráčení bude poslední otočení méně na všech spojencích, včetně Kakashi (S). Během tohoto času jestli nějaká nová úspěšná nepřátelský chakra dovednostní působí na jakýkoli z těchto znaků těch znakových schopností budou stát 1 náhodný chakra méně pro 1 otočení.
Týmové taktiky

Cooldown: 5
Chakra požadoval:



Třídy: Duševní, instantní, jedinečný
Schopnost:
Tato schopnost dělá Hatake Kakashi (S) nezranitelný pro 1 otočení.
Bunshin záskok

Cooldown: 4
Chakra požadoval: 

Třídy: Chakra, instantní

Yamato (S)

Schopnost:
Použitím této pečetící techniky prošla dolů k němu skrz jeho krev, Yamato (S) dělá 30 poškození k jeden nepřítel a ten nepřítel ignoruje efekty který zlepšit jejich schopnosti pro 1 otočení.
Osvícení svatyně přehradní palmy

Cooldown: Žádný
Chakra požadoval:



Třídy: Chakra, instantní, rvačka, jedinečný
Schopnost:
Yamato (S) vytváří neproniknutelnou místnost dřeva kolem nepřítele. Nepřítel je omráčený pro 3 otočení. Během tohoto času tohoto nepřítele je nezranitelné přátelský a nepřátelským schopnostem.
Čtyři sloupcové vězení

Cooldown: 4
Chakra požadoval:



Třídy: Chakra, řazený, kontrola, jedinečný
Schopnost:
Yamato (S) chrání jednoho spojence s klonem dřeva pro 1 otočení, zvrátí jednu nepřátelskou schopnost která je fyzická nebo chakra. Opačný nepřítel bere 20 poškození.* chráněná spojenec zisky 25 zničitelná obrana. Tato schopnost je neviditelný.
Dřevitý klon

Cooldown: 2
Chakra požadoval:



Třídy: Fyzický, instantní, rvačka*
Schopnost:
Tato schopnost dělá Yamato (S) nezranitelný pro 1 otočení.
Dřevo uzamykající zeď

Cooldown: 4
Chakra požadoval: 

Třídy: Fyzický, instantní

Rock Lee (S)

Schopnost:
Toto otočení Rock Lee (S) chránit jednoho spojence zvrátí nějakého /každého /žádného nepřítele mě závětří školit užívaný na tom spojenci. Opačný nepřítel bere 30 poškození.* tato schopnost je neviditelný.
Konoha Shoufuu

Cooldown: 1
Chakra požadoval: 

Třídy: Fyzický, akce, rvačka*
Schopnost:
Rock Lee (S) inspiruje jeho tým k tomu, aby zkusil pilněji s jeho mladistvou silou. Všichni spojenci, včetně sebe, jsou zhojil pro 15 zdraví. Oni také zisk 15 body poškození slevy pro 2 otočení.
Síla z mládí

Cooldown: 3
Chakra požadoval:



Třídy: Duševní, instantní, jedinečný
Schopnost:
A silnější verze Konoha Senpuu. Rock Lee (S) dělá 30 poškození k jeden nepřítel. Jestli Konoha Senpuu je užívaný znovu na tomto nepříteli v následující otočení, nepřítel vezme 15 větší škoda od Konoha Senpuu.
Konoha kojná Senpuu

Cooldown: Žádný
Chakra požadoval:



Třídy: Fyzický, instantní, rvačka
Schopnost:
Tato schopnost dělá Rock Lee (S) nezranitelný pro 1 otočení.
Rock Lee (S) úskok

Cooldown: 4
Chakra požadoval: 

Třídy: Fyzický, instantní

Tenten (S)

Schopnost:
Tenten (S) vrhá explozivní naplněný kunai v jednom nepříteli. Ten nepřítel bere 15 poškození a všechny další nepřátele vzít 10 poškození.
Kunai granát

Cooldown: Žádný
Chakra požadoval: 

Třídy: Fyzický, instantní, řazený
Schopnost:
otáčením jejího řetězu Tenten (S) bude odporovat první nepřítel řazenou fyzickou schopnost která vybere si za cíl ji pro 1 otočení. Tato schopnost je neviditelný pro nepřátele.
Rotace řetězu

Cooldown: 2
Chakra požadoval: 

Třídy: Fyzický, instantní
Schopnost:
Tenten (S)- ovo předposlední útok. Tato schopnost dělá 35 ostré poškození všech nepřátel.
Souryuu Tensakai

Cooldown: 3
Chakra požadoval:



Třídy: Fyzický, instantní, řazený, jedinečný
Schopnost:
Tato schopnost dělá Tenten (S) nezranitelný pro 1 otočení.
Tenten (S) úskok

Cooldown: 4
Chakra požadoval: 

Třídy: Fyzický, instantní
Maito Gai (S)

Požadavek k tomu, aby odemkl: Mise: Green zvíře
Schopnost:
Maito Gai (S) užívá jeho Nunc haku . Pro 3 otočení nějakého /každého /žádného nepřítele kdo užívá mě závětří školit proti Gai (S) vezme 20 poškození.* jestli který lze zaměřit a navést na cíl, Gai (S) napadá jedno nepřítele jednání 15 poškodí každé otočení pro 3 otočení.*
Nunčaky Taijutsu

Cooldown: 2
Chakra požadoval: 

Třídy: Fyzický, akce, rvačka*
Schopnost:
Gai (S) ignoruje veškeré nepřítele účinky kromě poškození, zisky 90% poškození zmenšení, bere 10 poškození utrpení za otočení, Nunc haku Taijutsu je zlepšený a jedná dvojitého poškození a Asaa Kujaku může být užívaný. Tato schopnost je stálé ale používání toho znovu na samotném skončí to.
Dívat se na vydání brány

Cooldown: Žádný
Chakra požadoval:



Třídy: Chakra, instantní, jedinečný
Schopnost:
Bijící jedny nepřítel tak rychlé plameny se jeví, Gai (S) dělá 75 ostré poškození toho nepřítele.
Asa Kujaku

Cooldown: Žádný
Chakra požadoval:



Třídy: Fyzický, instantní, rvačka, jedinečný
Schopnost:
Gai (S) blok

Cooldown: 4
Chakra požadoval: 

Třídy: Fyzický, instantní

Nara Shikamaru (S)

Schopnost:
Shikamaru (S) užívá jeho shadowbind techniku z mnohem větší vzdálenosti než normální jednoho nepřítele. Ten nepřítel je omráčená 2 otočení a Shikamaru (S) je nezranitelný ke mně závětří napadá během tohoto času.
Spoj velkého dosahu

Cooldown: 4
Chakra požadoval:



Třídy: Chakra, kontrola, řazená
Schopnost:
Používání této nové techniky Shikamaru (S) napichuje jednoho nepřítele kdo je omráčený 1 otočení a bere 25 poškození. Jestli tato schopnost je použitá na nepřítele ovlivněného spojem velkého dosahu to je zlepšené 45 poškození.
Stín šití

Cooldown: Žádný
Chakra požadoval:



Třídy: Chakra, instantní, řazený
Schopnost:
pečlivě analyzováním nepřítele Shikamaru (S) může vyřešit jejich slabost. Pro 4 otočení jestli Shikamaru (S) nebo nějaký /každý /žádný spojenec úspěšně omračuje nebo poškozuje cíleného nepřítele Shikamaru ' s (S) tým zisk 1 náhodné chakra to točí.
Analýza oponenta

Cooldown: 5
Chakra požadoval: 

Třídy: Duševní, akce, řazená
Schopnost:
Tato schopnost dělá Nara Shikamaru (S) nezranitelný pro 1 otočení.
Panický úskok

Cooldown: 4
Chakra požadoval: 

Třídy: Fyzický, instantní

Sarutobi Asuma (S)

Schopnost:
Používání konečné techniky Fire Temple Asuma (S) může současně bránit a napadnout. Asuma (S) dělá 25 poškození k jeden nepřítel a je nezranitelné nepřítel fyzickým schopnostem pro 1 otočení.
Raigou Senjusatsu

Cooldown: Žádný
Chakra požadoval:



Třídy: Chakra, instantní, rvačka
Schopnost:
Asuma (S) dýchá hořlavý mrak plynu na jeho nepřátelích které on okamžitě zapaluje do klubka plápolajícího popele. Všichni nepřátelé ztratí 40% jejich aktuálního zdraví. Toto poškození propíchne.
Pálivý mrak popele

Cooldown: 3
Chakra požadoval:




Třídy: Chakra, instantní, řazený
Schopnost:
Ukazující žádné slitování Asuma (S) užívá jeho větrné- chakra zvětšené ostří rychle zabít zraněného oponenta. Jeden nepřítel je zabitý okamžitě. Tato schopnost může jen být použitý na nepřítele v nebo pod 35 zdraví a ignoruje nezranitelnost.
Setnout hlavu

Cooldown: 1
Chakra požadoval: 

Třídy: Fyzický, instantní, rvačka, jedinečný
Schopnost:
Tato schopnost dělá Sarutobi Asuma (S) nezranitelný pro 1 otočení.
Zvětřit Chakra blok

Cooldown: 4
Chakra požadoval: 

Třídy: Chakra, instantní

Chiyo (S)

Schopnost:
Chiyo (S) nasměruje některý z jejích loutek způsobit boží dopuštění na bojišti jednání 20 poškození jednoho náhodného nepřítele pro 2 otočení.
Bílé tajné útočné Taijutsu běsnění

Cooldown: 1
Chakra požadoval: 

Třídy: Fyzický, akce, řazený, jedinečný
Schopnost:
Tato schopnost dělá 20 ostré poškození jednoho nepřítele a toho nepřítele je omráčený pro 1 otočení. Tato schopnost ignoruje nezranitelnost.
Sanbou Kyuukai

Cooldown: 2
Chakra požadoval:



Třídy: Chakra, instantní, řazený, jedinečný
Schopnost:
Chiyo (S) ovládá jednoho spojence jako loutka. Ta spojenec zisky 25% poškození sleva pro 2 otočení. Během tohoto času jejich mě závětří schopnosti jsou zlepšené a jednat 25% větší poškození.
Spojenecké loutkařství

Cooldown: 1
Chakra požadoval: 

Třídy: Chakra, kontrola, jedinečný
Schopnost:
Tato schopnost dělá Chiyo (S) nezranitelný pro 1 otočení.
Chakra štít

Cooldown: 4
Chakra požadoval: 

Třídy: Chakra, instantní, jedinečný
Kazekage Gaara (S)

se o prokázat jeho existenci.
Požadavek k tomu, aby odemkl: Mise: Nacházející jeho účelu
Schopnost:
Používající tenkých lan písku Kazekage Gaara hony dolů jedno nepřítel jednání 5 ostrých poškození nich.
Pouštní řízená střela

Cooldown: Žádný
Chakra požadoval: 

Třídy: Fyzický, instantní, řazený
Schopnost:
Kazekage Gaara chytí do pasti a drtiče jeden nepřítel v obrovském zvířecím žaludku písku úžasného jim pro 1 otočení a jednání 10 poškození jim.
Pouštní vězení

Cooldown: 1
Chakra požadoval:



Třídy: Fyzický, kontrola, řazená
Schopnost:
Všechno Gaara ' se spojenci zisk 15 zničitelná obrana. Kdy první užívaný, poškození Gaara obchody je zlepšený a trojnásobil se, a Gaara zisky 10 body poškození zmenšení. Na druhém použití, poškození jednalo je zlepšený a pětinásobný, a Gaara zisky 10 body poškození zmenšení. Tato schopnost jen může být použitý dvakrát.
Písek vyzývající

Cooldown: 3
Chakra požadoval:



Třídy: Chakra, instantní, jedinečný
Schopnost:
Sféra písku
Cooldown: 4
Chakra požadoval: 

Třídy: Fyzický, instantní, jedinečný

Čtyři ocas Kyuubi Naruto (S)

Schopnost:
Naruto zisky 15 body poškození zmenšení a 30 bodů zničitelné obrany. On bere 10 poškození utrpení každého otočení.* on ignoruje hojí a omračuje. Naruto může užívat jeho další schopnosti zatímco tuto schopnost se užívá. Tato schopnost může být užívaný jednou a je stálý.
Čtyři ocasy přetvoření

Cooldown: Žádný
Chakra požadoval: 

Třídy: Chakra, instantní, jedinečný, utrpení*
Schopnost:
Čtyři ocas Kyuubi Naruto (S) rozbíjí zemi před ním vytvoření obrovský shockwave. Všichni nepřátelé vezmou 20 poškození. Tato schopnost může jen být užívaný během Four Tails Transformation.
Shockwave smeč

Cooldown: Žádný
Chakra požadoval:



Třídy: Chakra, instantní, řazený, jedinečný
Schopnost:
Čtyři ocas Kyuubi Naruto (S) shromažďuje se nesmírné množství chakra a střílí to v jednom nepříteli kdo bere 50 ostrý poškození. Tato schopnost může jen být užívaný během Four Tails Transformation.
Stlačený Chakra výbuch

Cooldown: 2
Chakra požadoval:




Třídy: Chakra, instantní, řazený, jedinečný
Schopnost:
Tato schopnost dělá Čtyři ocas Kyuubi Naruto (S) nezranitelný pro 1 otočení. Tato schopnost může jen být užívaný během Four Tails Transformation.
Kůže z Chakra

Cooldown: 4
Chakra požadoval: 

Třídy: Chakra, instantní, jedinečný

Orochimaru (S)

Schopnost:
Orochimaru (S) učila se cesta do regenerovat setřásáním jeho s příbuzný jako had. Tato schopnost jen může být použitý kdy Orochimaru (S) má 20 zdraví nebo méně. Kdy užívaný, Orochimaru (S) vrátit se do 60 zdraví.
Druhá kůže

Cooldown: 2
Chakra požadoval: 

Třídy: Chakra, instantní, jedinečný
Schopnost:
Orochimaru (S) opakuje hordu hadů koho sebe produkovat meče z jejich úst jednání 20 poškození utrpení jednoho nepřítele a omráčit účinky užívané tím nepřítelem následujícím otočením bude trvat 1 otočení méně.
Had meče hordy

Cooldown: Žádný
Chakra požadoval: 

Třídy: Fyzický, utrpení, instantní, řazený
Schopnost:
Orochimaru (S) rozšiřuje délku jeho slavného meče Kusanagi zachytit a ublíží jednomu nepříteli. Ten nepřítel je omráčený pro 2 otočení. Během tohoto času tohoto nepřítele bere 20 ostrý poškození každého otočení.
Prodloužený Kusanagi

Cooldown: 4
Chakra požadoval:



Třídy: Fyzický, kontrola, řazený, jedinečný
Schopnost:
Tato schopnost dělá Orochimaru (S) nezranitelný pro 1 otočení.
Trojitý Rashoumon

Cooldown: 4
Chakra požadoval: 

Třídy: Fyzický, instantní

Kisame tělo dvouhra (S)

Schopnost:
Kisame tělo dvouhra (S) plní bojiště s vodou. Pro 4 otočení, všichni spojenci včetně Kisame ztratí jedno menší chakra jestli chakra vyjmutí nebo kradení schopnosti je použité na je/ně. Pro 4 otočení, všichni nepřátelé kdo užívají schopnost bude mít cooldown té schopnosti zvětšené dvěma otočeními.*
Explozivní vodní Machova vlna

Cooldown: 4
Chakra požadoval:



Třídy: Fyzický, instantní, řazené*, utrpení*
Schopnost:
Používání bubliny vody, Kisame omráčení jeden nepřítel pro 1 točí*. Během tohoto času nepřítele bere 10 poškození utrpení a stává se nezranitelnými přátelský a nepřátelským schopnostem*, a Kisame zisky 15 body poškození zmenšení. Během Explosive Wateru Machovy vlny této schopnosti stojí 1 náhodný chakra.
Vodní vězeňská technika

Cooldown: 1
Chakra požadoval: 

Třídy: Chakra, kontrola, rvačka*
Schopnost:
Kisame tělo dvouhra obeslat pět žraloků vody kdo napadnout jedno nepřítele jednání 25 poškození pro 2 otočení. Během Explosive Wateru Machovy vlny této schopnosti stojí 1 ninjutsu chakra.
Pět kanibalských žraloků

Cooldown: Žádný
Chakra požadoval:



Třídy: Fyzický, akce, řazená
Schopnost:
Kisame tělo dvojitý (S) vodní klon

Cooldown: 4
Chakra požadoval: 

Třídy: Chakra, instantní

Itachi tělo dvouhra (S)

Schopnost:
Itachi afekty jeden nepřítel s Finger Genjutsu pro 1 otočení. Jestli ovlivněný nepřítel užívá nějakou /každou /žádnou schopnost na Itachi tělo dvouhra (S) nebo jeho spojenci ta schopnost bude opačného a toho nepřítele vezme 10 poškození a mít 1 genjutsu chakra ukradený z jejich bazénu. Cíl této schopnosti je neviditelný.
Prstový Genjutsu

Cooldown: 1
Chakra požadoval: 

Třídy: Duševní, instantní, řazený
Schopnost:
Pro 2 otočení jestli nějakého nepřítele užívá chakra nebo duševní schopnost která není -- jedinečná na Itachi tělo dvouhra (S), on bude odrážet tu schopnost na nepřítele kdo použil to. Tato schopnost je neviditelný.
Genjutsu obrácení

Cooldown: 5
Chakra požadoval:



Třídy: Duševní, instantní
Schopnost:
Itachi tělo dvouhra (S) vytváří velkou ohnivou kouli tu popálí bojiště. Jeden nepřítel bere 20 poškození. Následující točit všechny nepřátele vezmou dodatečné 5 poškození utrpení.*
Goukakyuu ne Jutsu

Cooldown: 1
Chakra požadoval:



Třídy: Chakra, instantní, řazený, utrpení*
Schopnost:
Tato schopnost dělá Itachi tělo dvouhra (S) nezranitelný pro 1 otočení.
Iluzívní Raven Bunshin

Cooldown: 4
Chakra požadoval: 

Třídy: Duševní, instantní

Deidara (S)

Schopnost:
Poprvé užívá změny Small Explosives do Medium. Sekunda užívá změny Medium Explosives do Large. Třetí užívat změny Large Explosives na malé. Tato schopnost je neviditelný.
Clay forma

Cooldown: Žádný
Chakra požadoval: Žádné výdaje
Třídy: Chakra, instantní, jedinečný
Schopnost:
1) malých výbušnin jedná 15 ostré poškození jednoho nepřítele a ignoruje nezranitelnost.
2) středních výbušnin jedná 30 poškození jednoho nepřítele.
3) velkých výbušnin jedná 25 poškození všech nepřátel.
Výbušniny - malý ,prostředek, velký

2) středních výbušnin jedná 30 poškození jednoho nepřítele.
3) velkých výbušnin jedná 25 poškození všech nepřátel.
Cooldown: Žádný
Chakra požadoval: 

Třídy: Chakra, instantní, řazený, jedinečný
Schopnost:
Deidara připravuje jednoho z jeho hliněných klonů udělat obrovské explozi jednání 40 poškození všech nepřátel kdy on umírá. Tato schopnost může jen být užívaný jednou a je neviditelný do té doby, než on umírá.
Umění je třesk

Cooldown: Žádný
Chakra požadoval:



Třídy: Chakra, instantní, řazený, jedinečný
Schopnost:
Tato schopnost dělá Deidara (S) nezranitelný pro 1 otočení.
Clay klon

Cooldown: 4
Chakra požadoval: 

Třídy: Chakra, instantní

Sasori z červeného písku (S)

Schopnost:
Sasori (S) moct užívat výstřel jehly a Tail Strike a zisků 20 zničitelná obrana. V 70 zdraví on může užívat Arm Trap a Iron Sand a zisky 25 zničitelná obrana. V 40 zdraví on může užívat 100 loutek a Fire - Water a zisků 35 zničitelná obrana. Tato schopnost je stálý.
Zběhlost loutky

Cooldown: Žádný
Chakra požadoval: 

Třídy: Chakra, instantní, jedinečný
Schopnost:
1) výstřel jehly dohod 10 poškození k jeden nepřítel. Dodatečně, cíl bere 5 utrpení poškodit každé otočení po*.
2) ruka past jedná 10 poškození utrpení pro 4 obrátí se na jednoho nepřítele.*
3) 100 obchodů loutek 20 poškodí všem nepřátelům.
Jehla střelila, ruka past, 100 loutky

2) ruka past jedná 10 poškození utrpení pro 4 obrátí se na jednoho nepřítele.*
3) 100 obchodů loutek 20 poškodí všem nepřátelům.
Cooldown: Žádný
Chakra požadoval:



Třídy: Fyzický, instantní, řazený, jedinečný, utrpení*
Schopnost:
1) stávka ocasu dohod 20 poškození k jeden nepřítel. Dodatečně, oni vezmou 5 utrpení poškodit každé otočení po.*
2) železný písek má stejné účinky jak Tail Strike ale vybere si za cíl všechny nepřátele.
3) Fire - Water jedná 50 poškození jednoho nepřítele.**
Stávka ocasu, železný písek, Fire - Water

2) železný písek má stejné účinky jak Tail Strike ale vybere si za cíl všechny nepřátele.
3) Fire - Water jedná 50 poškození jednoho nepřítele.**
Cooldown: 2
Chakra požadoval:



Třídy: Fyzický, instantní, řazený, jedinečný, utrpení*, Chakra**
Schopnost:
Tato schopnost dělá Sasori Red Sandu (S) nezranitelný pro 1 otočení.
Jádro posun

Cooldown: 4
Chakra požadoval: 

Třídy: Fyzický, instantní, jedinečný

Hidan (S)

Schopnost:
Hidan (S) napadá jednoho nepřítele s jeho kosou jednáním 15 poškozením nich a on zisku 10 zničitelné obrany pro 1 otočení. Prokletí Jashin může být použitý na cílené nepřítele následující otočení.
Sklízející kosa

Cooldown: Žádný
Chakra požadoval: 

Třídy: Řazený, fyzický, instantní
Schopnost:
Hidan (S) proklíná nepřítel pro 2 otočení. Během té doby veškeré nepřátelské schopnosti kromě duševních schopností které budou odrážet se na cíleného nepřítele a bude ignorovat nezranitelnost. Napíchnout může být použitý na cíl následující 2 otočení. Tato schopnost ignoruje nezranitelnost.
Prokletí Jashin

Cooldown: 3
Chakra požadoval:



Třídy: Řazený, duševní, akce, jedinečný
Schopnost:
Hidan (S) napichuje samotný s velkým kovovým bodcem jednáním 40 ostré poškození jednoho nepřítele aktuálně cíle prokletí Jashin a odstraňuje 1 pokrevní příbuznost chakra od nich. Tato schopnost ignoruje nezranitelnost.
Napíchnout

Cooldown: Žádný
Chakra požadoval: 

Třídy: Řazený, duševní, instantní, jedinečný
Schopnost:
Tato schopnost dělá Hidan (S) nezranitelný pro 1 otočení.
Nesmrtelnost

Cooldown: 4
Chakra požadoval: 

Třídy: Duševní, instantní, jedinečný

Kakuzu (S)

Schopnost:
Fuuton Atsu gai obchody 25 poškodí k jeden nepřítel a omračuje jim pro 1 otočení. Stává se Katon Zukokku po byl použitý. Katon Zukokku jedná 15 poškození utrpení všechny nepřátel pro 1 pokrevní příbuznost. Stává se Fuuton Atsu gai po byl použitý.
Fuuton Atsugai

Cooldown: Žádný
Chakra požadoval:



Třídy: Řazený, Chakra, instantní
Schopnost:
Raiton Gian jedná 35 ostré poškození jednoho nepřítele. Stává se Inferno Gust po byl použitý. Peklo Gust jedná 40 poškození jednoho nepřítele a 15 všem další nepřátelé pro 1 pokrevní příbuznost, 1 ninjutsu. Stává se Raiton Gianem po byl použitý.
Raiton Gian

Cooldown: Žádný
Chakra požadoval:



Třídy: Řazený, Chakra, instantní
Schopnost:
Používání jeho úponek Kakuzu vytrhává srdce z jednoho nepřítele a udělá to jeho vlastního. Kakuzu okamžitě zabití ten nepřítel a on hojí 40 zdraví. Tato schopnost může jen být použitý na nepřítele v nebo pod 20 zdraví.
Heart krade

Cooldown: 4
Chakra požadoval: 

Třídy: Rvačka, fyzický, instantní, jedinečný
Schopnost:
Tato schopnost dělá Kakuzu (S) nezranitelný pro 1 otočení.
Železná pleťová technika

Cooldown: 4
Chakra požadoval: 

Třídy: Fyzický, instantní
hej
(SkaLa.MeTAL.SliPKnoT, 6. 2. 2009 11:45)